Torsdag

Idag har tränat. Blir tuffare och tuffare övningar och jag är oftast helt slut i framför allt benen på kvällarna. Kul är det iaf och jag är sjukt taggad på att köra igång på Friskis. Hade tänkt köpa kort typ nästa vecka. Meeeen jag frågade tränaren idag vad han tyckte om att börja med sånt och så länge man ammar är det ingen bra idé. Typiskt! Jag som verkligen är taggad nu. Vill liksom inte tappa den här känslan men men. Har inte tänkt amma längre än 6 månader så. Om det inte blir tidigare. Vilket jag tror.

Imorgon är det fredag! Bästa dagen. Trots att man är hemma varje dag är det ändå skönt med fredag. 😊 vi tänkte dra till öppna förisen i hille och sjunga och leka. Blir kul! Charlie hade kul sist vi där så han längtar 👍

Nu ska jag fortsätta njuta av lugnet. Perra är och nattar Charlie och meja sover här bredvid. Bästa stunden på dagen haha 😜 ( typ )




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0