Fredag!

Fredag idag och jag och Katta har kört fredagsmyspass. Skitkul då det är ett överraskningspass å man inte har en aning! Varit på två stycken nu och båda har varit skitkul. Men asjobbiga 😅 känns så jäkla skönt att vara igång 😄💪🏻

Alltså hur fin är inte denna lekmatta?!

Rea nu å kostar 499 istället för 999. Men nu när man har mammapeng blir man snål. Eller snål å snål...man lär prioritera som det så fint heter 😜 och meja kan ju faktiskt lika gärna ligga på en jävla filt å leka 😏😉 jag gillar inte alls att inte ha en riktig lön!!

Den här stötte jag också på när jag surfade runt

Så fin. Älskar mini rodini meeen även där lär man prioritera. 🤔 iofs är dom kläderna rätt dyra så man kan inte shoppa ihjäl sig på två riktiga löner heller. Men fina är dom!

Nu ska jag väcka Perra så blir det sen middag. Ryggbiff med bakad potatis. Jag älskar bakad potatis 😋😋




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0