BVC

Igår va jag och Meja på BVC för vanliga kollen och vaccin. 2 sprutor i låren. Skrek som en gris i typ 1 min sen var det över. Fick lite feber på kvällen och var lite kinkig annars ingenting 😊
Viktuppgången va som jag misstänkt liten. Jag sa som jag tyckte och kände och fick faktiskt medhåll från sköterskan. Va helt säker på att jag skulle få höra att jag skulle kämpa på med amningen. ( det fick jag med Charlie ) jag hade förberett svar på tal men det behövdes då inte. Så skönt att hon förstod och höll med mig! Så nu är det ersättning 1-2 ggr om dagen sen resten amning. Känns super och jag slipper den lilla ångesten jag hade innan varje amning. Och Meja kommer växa mer 😊👍🏻

Igår köpte jag och min kompis Katta prova-på-månadskort på Gävle träningscenter. Det ligger typ 10 min härifrån vilket verkligen är super. Finns även på högskolan. Gym och pass finns men tror jag kommer köra pass. Körde ett cirkelpass och dra åt h-vete va jobbigt!!! Trodde jag skulle spy när det va klart haha! Men jag VILL känna så! Känna att man lever liksom. Träningsvärken är på ingång och imorrn hoppas jag att jag kommer upp ur sängen 😉 Vi kommer testa på lite olika pass innan jag bestämmer vidare men det känns bra 😊

Sur Meja och svettig morsa 😜☝🏻️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0