3 månader!

Det är Meja idag. Tiden går fort kan jag säga er. Hon fortsätter iaf med att vara världens lättaste bäbis! Självklart har hon mindre bra dagar också men tack o lov är dom få.
Vi har inga riktiga rutiner på förmiddagarna gällande sömn ännu...beror lite på vad vi gör och så. Men på eftermiddagarna somnar hon oftast vid 16 tiden och sover typ 1 timme. Perfekt när vi äter 👍🏻 sen är hon vaken till ca 19-20 och då somnar hon för natten. Ibland har hon skrikfest innan hon somnar men dom festerna blir också tack o lov mer sällan. Hon sover då iaf på soffan tills vi går upp ca 23. Ibland ett uppvaknande för mat. Jag ammar henne i sängen och hon somnar om som en stock. Ibland får hon ligga kvar bredvid mig men oftast sover hon i sin säng. Jag sover mycket bättre då. Plus att Charlie kommer in till oss ibland på natten å då blir det trångt.
Meja har faktiskt sovit hela nätter nu i en veckas tid 😄 jag är så glad att jag fått två barn som sover 👌🏻
Men som med allt annat ( och som jag skrivit förr )...det kan vända på en blinkning så jag njuter för stunden.

Vi har också börjat gå på öppna förskolan på onsdagar. Lite sång och lek. Eller lek är det ju inte för Meja än 😜 men kul att komma ut och träffa andra föräldrar. Sen tror jag att sång och lite miljöombyte bara är positivt trots att hon är liten än. 👍 måndagar och fredagar är det också öppna förskolan och då är brorsan med. Riktigt mysigt är det där i Hille och mycket folk. Att rekommendera 😄👍🏻

Älskar dig Meja ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0