Varma dagar

Igår träffades vi några vänner och käkade plock och drack vin. Så himla trevligt va det!! Slutade med uteservering och hits for you. Lite berusad blev jag allt 😉 men pigg idag så det va jätteskönt 😄 hemma hade det gått bra. Meja va lite sur och tog lite längre tid på sig att komma till ro än vanligt...hon saknade väl tutten. Men hade somnat som en stock tillslut 😊

Jag fick sovis idag och sov till halv 11. Mycket skönt. Sen stack vi ut till bönan och käkade lunch på böna café 👌🏻 efter det vidare till harkskär och badet gammelanna ( passande namn va 😜 ) litet och mysigt bad. 



Riktigt härlig dag och bra avslutning på Perras semester. Ja, han börjar alltså jobba imorgon efter 6 veckors semester 😩 då blir jag ensam med kidsen 😅 haha blir nog bra det å 😉 syrran kommer nästa vecka och bor hos oss i två veckor! Som jag längtar ❤️ 
Nu ska vi försöka hitta nå bra att se på tv ( vårat internet är slut 👎🏻 ) vilket typ är omöjligt. 😏 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0