Strandhäng

Idag var det mycket svalare ute än igår så vi drog till stranden och hängde med några vänner. Himla trevligt! Andra dagen jag är själv med båda barnen och det har gått hur bra som helst! 😄 Charlie har vant sig vid Meja och det märks tydlig skillnad nu mot för några veckor sedan. 👍🏻

Meja 6 veckor imorgon. Tiden flyger verkligen fram! Hon är fortfarande så himla snäll alltså! Sover mest men är mycket mer vaken och med nu. Hon somnar på kvällarna oftast mellan 19-20 och sover då till 23-00 när vi går och lägger oss ( ibland vaknar hon till för lite mat ). Ibland sover hon då vidare efter blöjbyte och flytt upp från soffan och då får hon sova vidare tills hon själv vaknar för mat, vilket brukar bli vid 03-04. Jag liggammar då i sängen och slumrar till direkt jag lagt henne tillrätta haha 😉 så bra att hon somnar direkt också så man slipper vara vaken där mitt i natten. Sen sover hon till 08 och då äre frukost 😊 sen somnar hon direkt igen. Ja ni hör, jag får sova mycket! Och jag njuter som sagt så länge det varar för det kan ju ändras väldigt snabbt!
Charlie har också varit generös med sovmornar på senaste, vaknat vid 9 😄👍🏻
Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad med dessa två ❤️

Men alltså vad dryg bloggappen blev sen jag uppdaterade den 😏




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0