Meja

Nu ikväll vände sig Meja från rygg till mage! Hon låg i babygymet och Perra frågade mig: har du vänt på Meja? Nä sa jag å kollade ner. Där låg hon på mage. Duktiga tjejen! 😄

Hon har också vänt på dygnet. Sover nästan hela dagarna och är vaken på kvällarna. Hon är hur lugn och nöjd som helst så det gör ju egentligen ingenting. Och direkt vi går upp och lägger oss somnar hon. Det vänder väl snart. Kan man ens vända tillbaka när dom är så små?
Jag och Perra pratade också häromdagen...när nattar man dom i sängen själv? Alltså säger godnatt, och går ner. Nu ligger hon ju med oss i soffan tills vi går upp och lägger oss. Kommer inte alls ihåg hur vi gjorde med Charlie. Det är ju individuellt hur man gör såklart, men nån som läser som vill berätta hur dom gjorde? 😊 hon känns iaf för liten nu. Lillhjärtat ❤️

Emelie
2016-08-22 @ 22:38:08
URL: http://www.emelieaulin.com

Oj. Kommer inte heller ihåg riktigt men våra barn har också gjort så, sovit i soffan och sedan så har vi bärt över de när vi lagt oss. När de började bli mer lättväckta tror jag vi började lyfta över de i sina sängar istället. Nu nattar vi de i sovrummet så sover de där sedan 😃💛

Svar: Tack för svaret! 😊 konstig att man glömmer så mycket 😅 men man märker väl när det är dags! 💕
~ Anna ~




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0