Måndag

Nu va det ett tag sen igen 😁 vardagen flyter på här hemma. Jag har tränat mammaträning två veckor nu och har haft träningsvärk varje dag i två veckor..typ 😂 men det känns bra. När den här träningen är slut ska jag fundera ut vad jag ska fortsätta med. Lutar åt Friskis och pass. Det enda jag vet egentligen men ska kolla upp andra alternativ också 😊

Meja är fortsatt en himla lugn och nöjd tjej. Tyvärr verkar min mjölk ha sinat. Eller tyvärr och tyvärr. Jag anser att man lika bra kan ge ersättning. Visst är det skönt att maten alltid finns redo men går det inte så går det inte. Meja suger liksom en kort stund bara sen börjar hon dra i bröstvårtan och blir sur. Ger henne nappen då istället och då blir hon nöjd och somnar för det mesta. Och hon är ju nöjd hela dagarna så ja, jag vet inte 😏 ammar oftare än förut men hon blir sådär varje gång förutom på mornarna och kvällarna innan läggdags konstigt nog. Och när jag trycker själv på bröstet kommer det ju en stråle. Ska till BVC på torsdag så då får vi se hur vikten ser ut. Lär vi börja med ersättning är det så och inget jag kommer deppa för.
Charlie fick ersättning från 3 månader och han är det inget fel på 😜

Älskade, älskade barn ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0