Lördag

Ikväll ska vi till min farbror och grilla. Han, Perra och syrran är på fotboll så nu sitter jag och barnen hemma och väntar på att matchen är slut så vi kan åka dit. Sista dagen på Charlies sommarlov kan han gott få vara uppe lite extra länge.
På tisdag ska han alltså tillbaka till dagmamman. Och jag ska börja på mammaträning 😁🙈 nä men jag ser fram emot det! 2 dagar i veckan på förmiddagen är det. Bra att det är tis och Tors när Charlie är hos dagmamman, annars hade jag nog inte fått så mycket träning gjord 😅
8 veckor håller det på och efter det ska jag banne mig hålla i träningen. Jag är så sjukt missnöjd med min kropp just nu och har bara mig själv och mina snaskvanor att skylla på 😏 måste bara hitta rätt träningsform så jag inte lägger av som så många gånger förr. Ska fråga han som håller i mammaträningen om tips.

Här låg jag och Meja och sov. Så jäkla mysigt att powernappa med sitt barn ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0