Söndag

Full fart idag! Började med knatteskutt kl 9. Idag stod springning på schemat. Lite springövningar och ett litet lopp på slutet. Nummerlapp och allt 😜 Charlie är just nu i en fas där man ibland kan tro att han tappat sina öron. Icke bäst på att lyssna med andra ord. Han springer iväg och pysslar med annat till och från hehe. Men han är ju bara snart 3 år så. Kul har han iaf och det är huvudsaken 😄👍🏻

Efter knatteskutt fick Charlie välja vad han ville göra. Badhuset eller leklandet. Han valde leklandet. Tyckte jag va bra. Inte det minsta sugen på bikini 😜
Vi lekte nån timme där sen hem och käka lunch. Lekte lite och sen tog hela familjen en powernap. Helt gudomligt skönt 😄

Sen dags för läggning. Jag skulle lägga Charlie. Gav Meja mat och gick sen upp. Gick bra till en början men sen började han: jag är hungrig ( va han inte för han åt kvällsfika tills han va mätt ) jag är törstig ( skulle promt ha mjölk ) jag vill inte sova med dig jag vill sova med pappaaaa!! ( Perra ville se hockey därför jag tog läggningen idag ) Hörde samtidigt Perra vanka fram och tillbaka nere med en galen Meja. Tillslut bytte vi. Tur att inte alla kvällar är såhär 😅😅
Meja blev iaf lugn när jag tog henne så hon måste vara i nån mammafas.
Nu ska jag fortsätta njuta av lugnet 😉

Angelica
2016-09-25 @ 22:00:38
URL: http://lillglimt.blogg.se/

låter som en bra dag (:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0